26e april 2010

Hej på er :)

Vet att jag varit dålig på att uppdatera idag men inte haft tid, haft fullt upp. Först var de skolan sen hem och plugga sedan vid sju tiden åkte jag och pappa och min bror ner till stranden för att möta upp mina kusiner på pappas sida för att ta kort på oss tills farmors 70-årskalas på lördag. Kan säga att bilderna inte blev speciellt bra men ibland får man ge med sig.

Jag är så trött på designen jag har men jag tycker det är så himla svårt att göra en ny så jag orkar inte, Det blir bara fel varenda gång jag försöker mig på en ny.

Det har varit jätte fint väder så nu kan man ju inget annat än att längta till sommaren.

Pusspuss!♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0