haft en bloggpaus under helgen

Hej på er :)

Har haft en kort bloggpaus nu i helgen. Ska försöka bättra mig nu i veckan men kände att det var ganska skönt att inte ha bloggat på hela helgen.

Shoppingen blev väldigt lyckad i fredags med mina vänner, vi hade väldigt kul måste jag säga. På kvällen skulle jag egentligen va med kompisar men efter en shopping dag och inte mådde bra kände jag att jag måste ta det lungt och vila så jag inte blir alldeles för sjuk. Är fortfarande inte fri från förkylnigen men får la hoppas att jag kan gå till skolan imorrn, om man är hemma från skolan nu missar man så mycket som man måste ta igen vilket är jätte jobbigt.
För övrigt har jag haft en bra helg.

Nu ska jag fortsätta kolla på wipeout.

 Pusspuss!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0