lovet slut, nu skola.

Hej på er :)

Nu är lovet slut och idag blev det ju då skola. Men dagen var helt okej och jag gillar min underbara klass. Gick bara nio till två idag så det var inte så länge. Vädert har varit underbart och så himla varmt :)

Efter skolan så tog jag ut min moppe och skulle se om den startar nu när jag inte kört på hela vintern. Det gjorde den men jag får vänta tills nästa vecka och köra så pappa kan ladda batteriet i helgen när han kommer hem.
Annars idag har jag bara solat och nu har jag precis gjort klart min läxa.

Ikväll klockan nio blir det såklart svenska hollywoodfruar. Annars ska jag inte göra så mycket ikväll.

vi hörs senare.


lägger in denna bild idag. Tycker den påminner om våren. Hittade bilden på google.

Glöm inte rösta på min bikini:
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=sfIQwCwgyJu43K4QLE9A8STT#bikiniGallery

Pusspuss!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0