29 Augusti 2010

Hejsan...


Lite kort om gårdagen: När jag hade gjort mig iordning och ätit så kom min mormor och hämtade mig och min bror. Vi åkte och kollade när min kusin spelade fotboll. Så himla duktig var han.
Efter det så åkte vi hem till mina kusiner och var där. Vi åt pizza hoppade stutsmatta, kollade på någon film och spelade tv spel. Det var en trevlig eftermiddag/kväll.
Kom hem vid halv tre tiden.

Idag blir det nog en slappdag. Är trött och känner inte för att göra något. Bara kolla på film sitta vid datorn och kanske blogga mycket? Hmm låter det som en bra dag? Känner att jag måste vila mig för det kommer nog bli en tuff vecka känns det som.


Kommentarer
Postat av: marcus

Hej allt bra :D?

2010-08-29 @ 15:10:07
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0