lite om igår

Hej på er :)


Tyvärr blev det ingen uppdatering igår, jag höll på att skriva ett inlägg men precis då så hände något med min dator och sen hann jag inte göra om det..!

Lite om går dagen. Igår när jag sov så hade min söta lilla kusin som är 6 år ringt och ville prata med mig. Så när jag hade gått upp och ätit frukost så ringde jag till mormor, dom hade kommit upp till oss och var hos mormor. Men dom skulle bara vara här över dagen. Det var hon som svararde och frågade om jag ville komma dit och det ville jag självklart för jag träffar dom nästan aldrig. Vi bor ganska långt ifrån varandra och det tar ungerfär en och en halv timme att åka till dom så därför blir det väldigt sällan :(
Dom är tre syskon som är 9 år 6 år och 3 år så nu börjar dom två äldsta bli lite äldre men dom kommer alltid vara min små söta kusiner.
När jag kom hem så var det bara till att ta en dusch och sedan göra sig iordning för vi skulle ha gäster. Det var sånna i min ålder med såklart fast dock inga tjejer så jag fick umgås med killarna med det hade jag inga problem med :D Hur som helst, Gästerna åkte hem vid två tiden. Men jag gick inte och la mig innan halv fem i natt. 

ikväll ska jag iväg och har precis tagit en lång skön dusch så vi hörs imorgon om jag inte hinner uppdatera mer innan jag åker. 

Puss! 

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

kul att du uppdaterar idag i allafall :)

2010-08-08 @ 01:32:45
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

det tycker jag :) hihi

2010-08-08 @ 14:21:45
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0