kladdkaka!






mums... Kladdkakan jag och min bror bakade blev jätte god :D Det tog självklart inte såhär lång tid att baka men efter att den blev klar så tog vi oss en liten bit kladdkaka var och sedan kollade vi på tv tillsammans. Nu har jag precis duschat.






1. Hm- 299 kr.
2. Din sko- 399 kr.
3. Skopunkten- 399 kr.
4. Din sko- 799 kr.


Idag slutade vi klockan 11. Våran lärare vi skulle ha var sjuk så då fick vi gå hem. Efter skolan så gick jag och en kompis och kollade i stan. Sedan var det dags att ta tåget hem. Hittade ingenting, eller jo men jag köpte ingeting. Känns som att jag måste spara till alla höst kläder jag ska köpa. Jag ska åka och shoppa om en månad och då ska jag ha mycket pengar att shoppa för. Ska snart köpa nya skor. Men vet inte riktigt vad jag vill ha. Det finns ju många snygga skor.


Nu hade jag tänkt att kolla på en film innan jag går och lägger mig, fast jag ska ligga i sängen och kolla på den. Så jäkla skönt innan man somnar.
Vi hörs förhoppnigsvis imorgon om jag hinner uppdatera. Tror jag är hemma vid halv fem imorgon. Vi får se.
Puuussss!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Dom från H&M ska jag beställa :D



SV; Verkligen :)

2010-08-28 @ 15:33:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0