annandag jul!

Hej på er :) Hade inte tid att blogga igår, jag var hos farmor och farfar igår och åt julmiddag och lite så, sen när vi kom hem åkte jag till en kompis och sov där. Nu sitter jag hemma och hade bara tänkt att ta de lungt och kolla på film. Hade först tänkt att ta kort på mina julklappar och visa men jag hann inte igår och har inte orkat idag och nu har jag lagt undan allt där det ska va. Men kan sammanfatta lite av det jag fick. Jag fick två velor(vet inte om det heter så) tröjor och ett par velor byxor. Ett par jeans lite smink, en tidning och en bok. Pengar, parfym, en tröja,två filmer, en pläd(filt). Kommer inte ihåg vad de var mer jag fick. Men det var de mesta jag fick. Nu hade jag tänkt att kolla på the holiday som jag fick av min bror i julklapp :D Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0