Julgran

Hej. Nu har jag och pappa precis köpt en julgran. Vi hade jätte svårt att hitta någon julgran alla var slut och vi var lite sent ute iår. Men sen hittade vi en som får duga. Inte den finaste vi haft men kunde varit mycket fulare också. Idag har jag och mamma julstädat och julpyntat :D Så nu blev det jätte fint och mysigt i vårt hus. Imorgon kväll ska jag och min bror hem till mormor och spela bingolotto. Vi har gjort de sen vi var små så ska även göra det detta året. Som vanligt ska våran lossasmorfar dit. Eller a lite komplicerat han var vår lossas morfar men han och mormor är inte tillsammans längre så egentligen är han väl inte lossas morfar? men vad är han isf? :O Jaja, Inte länge kvar till julafton nu:D Har ni fixat alla julklappar än? Det har iaf jag gjort :) Känns skönt att allt är klart! Nu hade jag tänkt att ta en dusch... Pusssochkram♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0