Imorgon är det nyår

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering men inte haft tid att blogga känns det som, eller det har jag egentligen men tiden har gått så fort.
Tisdags: Var jag hos tandläkarn och fick tandställning :( Kan säga att jag har j*vligt ont i tänderna och nästan inte kunnit äta något sen i Tisdags morgon. På eftermiddagen/kvällen hade vi gäster.
Onsdags: Jag låg i sägen hela förmiddagen hade så ont i tänderna. Sedan när jag gick upp åt jag middag och sedan duchade och gjorde mig iordning. Sedan följde jag med pappa till biltema. Kom hem vid åtta på kvällen sen för vi åkte och hälsade på farmor och farfar efter biltema. Efter det så kollade jag och min familj på en film :)
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Hade tänkt att kolla på film och ta det lungt.
Imorgon är det nyår :D 2010 har gått så jäkla snabbt att jag knappt hunnit med. Vart har 2010 tagit vägen? :O För ett årsen var vi på väg hem från Thailand efter en månad där. Kom hem på morgonen på nyår och på kvällen var vi hos mammas kompis och hennes familj och firade nyår. Men när man tänker efter så har det hänt ganska mycket detta året. Jag har börjat gymnasiet. Dvs, bytt klass, skola. Vissa man har gått tilsammans med sen man var ett år går man helt plötsligt med inte längre! Känns konstigt. Klassen jag hade innan var som en stor familj. Den var så bra, det kändes tråkigt på avslutningen men nu var det dags att komma till en ny skola en ny klass. Och jag hade tur och kom till en bra klass nu på gymnasiet med. Känns som vi gått mycket längre tillsammans än vad vi gjort. Vi har gått en termin men det känns längre.

Oj, nu har jag bara mumlat om massa. Haha! hoppas ni orkade läsa det. Det jag ville säga egentligen var att 2010 har gått så snabbt och att det inte känns som att det har gått ett helt årsen det sist var nyår.
Känner att detta inlägget blir lite tråkigt utan bilder. Får hitta några fina bilder.

En bild från spanien 2006

Spanien 2006

Thailand 2008. Datumen på bilden stämmer inte.

Thailand 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0