7e juli 2010

Mitt första inlägg idag:


vad har ni haft för er idag? Själv har jag varit med kompisar på dagen och på kvällen var jag på kalas hos min farmor och farfar. Farfar fyllde år. Efter vi ätit god mat och god tårta så kollade jag, min bror och mina kusiner på fotbollen. Vilken tur att spanien vann över Tyskland. Vilka hejade ni på? Nu är det final på Söndag och det är spanien mot holland. Själv hejer jag på spanien och hoppas dom tar hem hela skiten. Vilka tror ni/hejar ni på i finalen? Jaja, nog pratat om fotboll.

Är sugen på att beställa lite kläder. Men det är ju egentligen roligare med en shopping dag. Så vi får se hur det blir. Vilket tycker ni mest om, beställa på internet eller shoppa i affär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0