kollat på lite nytt till mitt rum

Hej på er :)


Sitter just nu bara hemma vid datorn. Har inte gjort så mycket idag, fårse om det blir en kväll hemma idag eller om jag hittar på något. Vad har ni för er och vad ska ni göra ikväll? Tell me :D


Har kollat runt på olika sidor på internet på möbler till mitt rum, Vi ska göra om lite på mitt rum och slänga ut mitt skrivbord och möblera om lite.  Men nu hade jag tänkt köpa något mer till mitt rum istället för skrivbordet och hade tänkt att ha någon byrå av nått slag, men jag har inte hittat något jag har fastnat för. Jag får säga till mamma och pappa att vi får åka till ikea och kolla om dom har något. Helst vill jag måla om på mitt rum med, men det var inte längesedan jag gjorde det så pappa säger att jag får vänta med det.


 
Hade tänkt något i denna stilen kanske.

Det är jätte svårt för jag har verkligen ingen aning om vad jag vill ha. Men om ni vet npgot snyggt får ni gärna säga till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0