väntar

Hej....



Sitter och vänta på min sega kompis som borde vara här nu. Menmen hon kommer snart hoppas jag. Jag har precis duschat och gjort mig lite halft iordning.

Jag vet inte vad jag och min kompis ska göra idag. Det är ju väldigt dåligt väder så det blir nog att vi är inne hos mig eller så drar vi kanske till någon annan.  Men ikväll tror jag vi ska ha filmkväll med lite roligt folk. Mysigt. Vi har dock inte bestämmt vilka filmer så det är kanske något vi kan göra när hon kommer.

Nej nu hör jag att det ringer på dörren, tror det är hon så nu måste jag springa ner och öppna. Vi hörs!

PS: Glöm inte att rösta på mina skor :D

Http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=iZESR5ynJhnzQMwDOqsCLeESGlrP6SKdqOt8HhiQDLDTVyWkeEko#shoeGallery
Gör mig glad och rösta ;)

Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej :)

allt bra?



kram

2010-07-30 @ 15:10:43
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)



Jag var i Khao Lak, du då? :)

2010-07-30 @ 22:12:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0