shoppat!

Hej!

Idag/igår (klockan är ju över tolv) så har jag varit och shoppat. Hittade en del. Inte varit hemma på hela dagen därför jag inte kunnat blogga något. Åkte vid tio idag och kom hem vid åtta, efter det har jag packat upp mina kläder och ätit och kollat på en film och bara tagit det lungt. Nu hade jag tänkt att snart gå och lägga mig. Är väldigt trött.

Föresten imorgon är det midsommar vad ska ni hitta på då? :) Jag tror jag ska vara med mina kompisar. Vi har inte planerat något speciellt än men det blir säkert bra. 

Nej nu ska jag göra mig iordning för sängen. Vi hörs imorgon om jag hinner slänga in ett inlägg, annars hörs vi på Lördag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0