sommarlov

Hej bloggen!

Nu är det sommarlov så nu ska jag försöka blogga lite bättre. Har inte haft tid nu i veckan, det har varit mycke vi har gjort med klassen. Hoppas ni har förståelse för de.

Igår hade vi skolavslutning som var väldigt sorligt. Nu är vi aldrig mer en klass. Vi har aldrig mer världens bästa klassförståndare. Det känns som att man skulle splittra en familj. Så nära har vi varit i klassen. Nästan alla grät igår, till och med lärarna. Usch jag börjar nästan gråta så fort jag tänker på att vi aldrig mer kommer gå i samma klass, men samtidigt tror jag inte jag har fattat det än.

Vi hade iaf klassfest igår och det var väligt kul och blev väldigt lyckat. 

Men vilket sommar väder vi har fått. Det är ju jätte tråkigt väder. Vill ju ha sol så man kan sola och bada. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0