4e maj 2010

Hej på er :-)
Sitter här och vet att jag egentilgen borde plugga men de är roligare att blogga så gör det aldra först :D
Idag hade vi prov och det gick ganska bra tror jag. Kändes så iallafall.
Vad har ni haft för er i helgen då? hade ni en bra vaborg har jag ju glömmt att fråga, vad gjorde ni?
Min vaborg var helt okej.

Inte alls länge kvar till vi slutar skolan börjar få lite smått ångerst även om jag inte borde få det. Visst jag är jätte glad att vi får sommarlov och längtar ju naturligtvis som alla andra, men kommer sakna min klass så fruktansvärt mycket vi har gått fyra underbara år tillsammans, vissa har jag gått med sen dagis. Jag har världens bästa klass och vi har verkligen haft tur att få en sådan bra klass, inte alla som har det. Vi är som en stor familj hela klassen och jag tror faktiskt det är ganska ovanligt. Så ni kanske förstår, jag tycker även det ska bli tråkigt att lämna skolan för jag tycker endå att min skola är väldigt bra. Visst man kan klaga på den och allt sånt men den är faktiskt väldigt bra. Jag är väldigt osäker med mitt val till gymnasiet, inte riktigt bestämmt vad jag ska gå och omvalet ska vara inne senast om 11 dagar! 
Nu låter det säkert som om jag tycker det ska bli jätte tråkigt med sommarlov men tolka mig på rätt sätt. Jag längtar självklart jätte mycket till sommaren och allt sånt men det ska bara bli så himla tråkigt att sluta i klassen och byta skola. Jag är verkligen ingen pluggis som älskar skolan som det kan låta som i detta inlägget men hoppas att ni fattar vad jag menar

Aja nu känner jag att jag inte har tid med att blogga och blev ett ganska långt inlägg för att vara mig, hoppas ni orkade läsa ;)
Nu ska jag plugga (om jag orkar)

Pusspuss!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0