5e maj 2010

Hejj på er :)
Blev inget pluggande för min del igår så fick ta lite av det idag. Men jag har även hunnit med att måla mina naglar kollat lite på O.C och lite sånt, har varit i skolan med såklart. Nu ska jag snart duscha den äta. Efter det lär jag sitta bänkad vid tvn. Först anna anka söker assistent och sen SISTA avsnittet av andra avenyn!!!!! :'( kommer bli så jä'la tråkigt när det slutar! Jag har följt det sen de började och nu är det helt plötsligt slut. Jag får väll nöja mig med svenska hollywoodfuar och anna anka med andra ord. Bella och tyra show får jag med längta till :) Inte så många avsnitt kvar av denna säsongen av svenska hollywoodfruar men det ska ju bli en tredje säsong av det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite mat.

PS. tror inte jag kommer kunna blogga imorgon har annat för mig, men för hoppningsvis bloggar jag igen på fredag.

Pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0