Lång helg! :)

Hejsan :)

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, det har ju varit långhelg och jag har inte haft tid att updatera min blogg. Nu känner jag att jag måste skärpa mig.
Har precis kollat klart på The perfect man som gick på tv 3.

Hur har ni haft det när de har varit kristerhimelsfärd eller vad det hette? Min helg har varit bra, har hunnit med mycket känns det som.
Igår var jag med en kompis, vi och två till skulle egentilgen på fest men hittade ingen skjuts så det fick va. Väldigt tråkigt :(

Idag har jag bara haft en hemma dag. Känns så typiskt söndag att vara hemma. Men det var behövligt. Jag har gjort klart min uppsats som skulle vara klar imorrn vilket är väldigt skönt, trodde aldrig att jag skulle bli klar i tid.

Men nu tror jag att jag ska ta en dusch.

Ps: blev tyvärr ingen bild idag, hade planerat att lägga upp en men just nu hittar jag den inte :(

Pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0