Elin Blom

Igår kollade jag på idol och förstår inte hur svenska folket röstar. Elin åkte ut vilket var stor skam enligt mig. Jag hejade på Elin och Alice men när Alice hoppade av så hejade jag bara på Elin och nu är hon också ute! F*n. Visst Jay är skit bra men Elin var ju hur cool som helst. Hon hade utseendet, utstrålnigen, bra på scen och bra röst. Vad ska man mer behöva för att komma längre i idol?? Det var ju många som inte var speciellt bra igår. Olle var inte bra, Andreas var inte heller speciellt bra och inte Minnah heller. Jag hoppades på att Olle och Andreas hängde löst men så blev inte fallet.

Nu hade jag tänkt att gå och duscha och tvätta av sminket och borsta tänderna.

Här kommer lite bilder på Elin Blom:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0