Paradise hotel ikväll kl 19:30

Hej på er. Nu ska jag snart gå ner och äta sen ska jag ta en dusch innan paradise hotel kommer. Det kommer ikväll halv 8 på kanal 6. Kollar ni på de? Jag kan inte missa ett ända avsnitt. Tycker det är kul och bra. Nej nu måste jag skynda mig.
Idag efter skolan så åkte jag hem och gjorde lite läxa. Hann inte göra så mycket dock menmen. Imorgon ska jag på studiebesök med klassen så kommer komma hem vid fem tiden tror jag. Antagligen blir det inget bloggande förr mig imorn för ska nog vara med en kompis och kanske kolla på idol. Fårse om jag hinner blogga i helgen för på Lördag ska vi passa mina kusiner så då får jag väl vara hemma och umgås med dem. Och på Söndag ska min familj och mammas två bröder och deras familj hem till mormor och äta. De ska faktiskt bli kul. Mammas ena bror bor en timme bort från oss så dem träffar jag inte ofta alls och mina kusiner är såå söta och små så de ska bli kul att träffa dem. Mammas andra brors barn är det vi ska passa på Lördag. Mammas bror ska spela (båda mammas bröder spelar i band) så han ska vara borta typ från tre på eftermiddagen till 1-3 (oskäker när han kommer hem) på natten, och då vill han inte att barnen ska vara ensamma hemma.

Aja vi hörs kanske i helgen annars lovar jag att blogga så fort jag har tid. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0