25 oktober 2010

Hej på er! Idag blev det först skolan. Fick sluta tidigare så var hemma en timma tidigare :D Efter skolan tog jag det lungt. Skulle göra lexa men jag orkade inte så jag får ta det någon annan dag. Ikväll har jag kollat på paradise hotel och svenska hollywood fruar. Det är två pogram jag bara måste se :)Hde tänkt att gå och lägga mig lite tidigare så ska nog snart sova. Imorgon kan det hända att jag inte hinner blogga. För efter skolan ska jag och min bror hem till mammas kompis så ska vi äta där sen ska jag färga hennes hår och min bror ska vara med hennes söner som är i nästan samma ålder. Vi får hoppas att håret blir bra imorgon och att hon blir nöjd :) Nej nu ska jag gå och ta en dusch och sen kanske lägga mig. Eller kanske börja läsa en bok? Hmm vi får se hur det blir.
Men säger iaf godnatt nu. Så godnatt så hörs vi imorgon om jag hinner! Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0