jacka

Hejsan. Har haft väldigt mycket nu dessa dagar. När jag kommit hem så har det bara varit att sätta sig och plugga :( Men idag var första dagen jag inte pluggade så när jag kom hem så tog jag det lite lunt och nu sitter jag och kollar på grannfejden. Dom bråkar om någon jäkla sten! Såå tråkigt. Igår så åkte jag med mamma till stan lite snabbt och skulle kolla på en vinterjacka till mig. Jag la undan en jacka på intersport men den var ganska dyr så jag är inte helt säker på om jag vill ha den än.... Måste bestämma mig till imon, får väll be snällt så kanske mamma och pappa kan betala lite av den :D Inte för jag tror det kommer funka men de är värt ett försök. Nej nu får jag fortsätta och kolla på bråket om stenen och se vad dom kommer fram till :P Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0