Inte bloggar på en vecka :O

Hejsan :) Oj har inte bloggat på en vecka ser jag när jag loggar in. Men när man går i skolan på veckorna så blir de lite dåligt med uppdatering. Menmen. Igår var jag hemma från skolan. Mådde inte bra, jag sov i 14 timmar igår?:O fattar ni hur jag klarade de? kan inte ens fatta det själv :P Idag mår jag lite bättre men är fortfarande förskyld och ont i halsen och så men jag överlever. Ikväll ska jag träffa tjejerna från min gamla klass. mysigt. Dock så ska jag inte dricka något på grund av att jag var sjuk igår och hade tänkt att ta alvedon innan jag ger mig hem ifrån. Men de blir säkert bra ändå :)
Nu ska jag ta och göra iordning mina naglar. Vi hörs Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0